Kokie pirmieji depresijos požymiai?

0
115
32894922 - teenage depression

Depresiją sergantys žmonės, šį sutrikimą ipibūdina skirtingai: vieniems gyvenimas pasidaro matomas juodomis spalvomis, tarsi jaučia artėjančią pražūtį, kiti jaučia tuštummą, kaltės jausmą. Vyrai, sergantys depresija dažniausiai jaučia pyktį, nepasitenkinimą.

Pirmieji depresijos požymiai

1 Apetito dingimas, kūno svorio kritimas arba priaugimas. 2 Miego sutrikimai, kankina nemiga arba noras ilgai miegoti. 3 Nedomina jokios veiklos kurios seniau teikė džiaugsmą ir jums atrodo, kad niekas negali padėti. 4 Jaučiamas nuovargis, fizinis išsekimas, nepasitikėjimas savimi. 5 Visi ir viskas jus ima erzinti, pasidarote jautrus, neramus ar net agresyvus. 6 Norėdami pabėgti nuo tikrovės žmonės pradeda naudoti narkotines medžiagas, alkoholį, pasidaro neatsargus vairavimas. 7 Be priežasties atsiranda raumenų, galvos ar skrandžio skausmai, sunku sutelkti dėmesį bei prisiminti informaciją.

Kaip įveikti depresiją?

Yra daug įvairių būdų, kurie gali padėti įveikti depresiją, pakelti nuotaiką, dirbti, mokytis, miegoti ir džiaugtis gyvenimu. Lengvą ir vidutinę depresiją gali būti gydoma psichologo pagalba: gyvenimo būdo rėžimas, mityba, fiziniai pratimai. Tačiau sunkesniu ligos atveju, vien psichoterapijos gali neužtekti. Efektyviausias gydymas kai derinama psichologo pagalba ir medikamentinis gydymas.

Psichoterapija- depresijos gydyme

Psichoterapinis ar psichologinis gydymas naudojamas sergant lengva ar vidutinio lygio depresija, nes šiuo atveju psichologo konsultacijos užima svarbią vietą išklausant, tyrinėjant pacientą ir ieškant būdų, kurie labiau padėtų kasdieniniame gyvenime. Natūralios medicinos praktikai teigia, kad ligos pradžioje susigriebus, galima apseiti be vaistų, svarbiausia laiku ją atpažinti ir pradėti gydyti. Stresui mažinti ir depresijai išvengti patariama naudoti natūralios medicinos metodus, pvz,. joga, meditacija, Tai chi, kvėpavimo praktikas, muzikos terapijas ir kt.

Kas sudaro meditaciją?

Meditacijos metu reikia sėdėti ramioje padėtyje ir sutelkti dėmesį į vieną mintį, apsiribti nuo papildomų minčių. Dėmesį galima sutelkti į savo kvėpavimą, skaičiavimą, garsą arba visai nieko negalvoti. Meditaciją svarbu pradėti atsipalaidavus, tylioje, ramioje erdvėje ir atrasti vidinę jegą, sumažinti stresą ir net padidinti atsparumą stresui, lengviau išgyventi nemalonias kasdienines situacijas.